søndag 5. september 2010

Premien

For en uke siden kastet jeg meg på Zanz morsomme konkurranse, hvor du skulle legge igjen en kommentar, og fortelle hva du ønsket deg av det flotte som befinner seg i den herlige nettbutikken deres. Jeg vinner jo aldri noe som helst, men kastet meg på utfordringen med liv og lyst. For er det noe jeg kan, så er det å ønske meg ting :) Denne butikken er jo den reneste Sareptas krukke, og det var slett ikke så lett å ønske seg en enkelt ting. Men da jeg så den gule Tolixkrakken var jeg solgt..Herlig solgul, og glad stod den der og fristet meg over evne. Dere kan jo bare tenke dere hvor overasket og glad jeg ble da jeg fikk vite at jeg hadde vunnet! Torsdag hentet jeg stolen i butikken deres på Lillestrøm til avtalt klokkeslett, og ble møtt av alle de koselige damene som jobbet der.Jeg har aldri vært innom denne butikken før, men det kommer helt klart ikke til å bli siste gang. Her var det industrilamper, Eamesstoler, Pantonestoler, klær, og ikke minst et  rålekkert stålskap i en grønnfarge som jeg ikke har fått ut av hodet. Jeg regner med at alle som bor i Lillestrømsområdet kjenner til denne butikken som ligger i Storgata, og for dere som ikke bor i umiddelbar nærhet kan dere jo sjekke ut nettbutikken deres her: Zanz Jeg er altså nå den heldige innehaver av en sprek gul Tolixkrakk. Jeg har tapetsert den ene veggen i gangen gangen i en gul retrotapet, men klarte ikke å få lyse nok bilder denne gang, så det kommer mer senere.
Ha en fin søndag der ute :)

30 kommentarer:

::Moia sa...

Lucky, lucky you:)

Marianne sa...

Hei Kardemomme!! Gratulerer så mye med ny knallgul Tolixkrakk!! Den er kjempekul =) =) ZanZ er en herlig butikk uten like!! Ønsker deg en søt søndag!! Hilsen M

elisabeth sa...

Så kult at du vant :) Krakken er så fine, jeg ønsker meg en i jade.

Anonym sa...

sier som jeg har sagt før; verdig vinner.. den passer bare så godt inn hos deg:))

Jo ZanZ skulle jeg gjerne vært innom.. ønskelista er lang som bare det..

deilig søndag til deg:)

Unknown sa...

Heldige du da!
Gratulera så masse og "nyt" den flotte premien :o)

Marigrafen sa...

Oi, så heldig du er :) Fantastisk!
Den butikken må nok jeg også ta en tur til.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Det var den på plass ja, heerlig vet du :) Kjempefin farge!
Zanz er en flott butikk! Ligger i min nærmeste by, så den er flittig besøkt.

Jeg har en København-butikk-nøtt på bloggen min nå - bli med da vel!

Ha en flott søndag, Kardemomme!
Klem fra Stine

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Liebe har jeg blogget om allerede, så det er nok ikke den ;)

Bente sa...

Hei Kardemomme - så gøy å vinne - og spesielt når premien er så flott:) Gratulerer - jeg ønsker meg også en Tolix-krakk - en slik ved siden av ørelappstolen min ville gitt den optimale materielle lykkefølelsen:)

Ha en fortsatt fin-fin søndag i et herlig høstvær:)
Klem fra Bente.

My home is my Castle sa...

Gratulerer :))
Såå heldig du var.. Og så en tolix da !!
Gleder meg til å se bilde ;)

Klem,Kari

Sukkertøy for øyet sa...

..Jeg var selv med i denne konkurransen..
Krysset det jeg hadde for at jeg ble den heldige vinner'n*ler*

Men ble kjempe glad da jeg så det var du som stakk av med seier'n, SUPER fantastisk jrakk..
Guri malla..
For en farge

*LOVE IT*

Grattis vennen

Skjerstad sa...

Du er heldig ;) Kjempefin krakk :) Å jeg elsker fargen ;)

Ha en fin uke som kommer :)

Lotten sa...

Åhhh lycko dig! Tänk, jag har aldrig tur i sådana utlottningar men deltar i väldigt många ändå ;-) Din solgula Tolix-pall är i vilket fall underbar!

Kraam

Fargevandring sa...

Gratulerer med en nydelig premie:-) Gleder meg til å se bilde av den nye tapeten!

bare WUNDERBAR sa...

Åh det var fint.. Så heldig du er.. :) Vi har også hvide tolix stole om spisebordet.. Der er bare noget over de fin stole er der.. :))

Pafrika Og Belkini sa...

Grattis, grattis, for en kjempefin premie!
Jeg kjenner meg igjen i følelsen av å aldri vinne noe som helst, og skjønner derfor svært godt overraskelsen din. Og for en premie, den var flott!
Akk ja, kanskje jeg skal begynne å delta i slike konkurranser igjen - det ville jo kunne økt sannsynligheten for å vinne noe iallefall...

Takk for terasseros, og oppløftende å høre at flere har evighetsprosjekter på gang. Det er lett å gå seg vill i planleggingsdetaljene, det har jeg førstehåndserfaring med!

Håper bursdagsbesøket var kjekt, fin søndag videre. Du skal vel gjerne sitte litt på den nye krakken din? ;)

Tove sa...

heldige, heldige deg!! Fantastisk krakk i min favorittfarge. Tenk å vinne en slik da:)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Å heldige dæi altså! Den krakken va jo bare såååå fin!
Gratulere!
Ha en fin kveld

HusmorDronninga sa...

Gratulerer!
Fantatisk premie da! Og Zanz er en fantatisk butikk også.. finner alltid noe når jeg er innom der...

Ha en fin-fin søndag!
Hilsen fra
Kjersti

mimmi-leone sa...

Hei heldiggrisen!!
Gratulerer så mye....så gøy!

Tolix stolen er øverst på ønskelisten min også, sammen med mye annet når sanr skal sies .

Herlig farge , gult er bare til å bli glad av, tenk så fin den blir nå når høstmørket kommer snikende sakte og sikkert, så kan den stå der å lye i all sin solgule prakt.

Klem fra Marianne

Kari Anne sa...

grattis! deilig gulfarge... ZanZ er en fin-fin butikk, bare 5 min gange fra meg så her er jeg rett som det er !

Kaspara sa...

Heisan Kardemomme
Da er vi hjemme igjen fra herlige Danmark. Så utrolig morsomt at du vant denne gule fantastiske fargeklatten! Skulle gjerne sett ansiktsuttrykket ditt da du fikk greie på den glade nyhet!
Butikken du refererer til høres jo veldig spennende ut og er jeg på de breddegrader vil jeg garantert stikke innom!
Nå skal jeg flate ut på sofaen med en tekopp. Puh, vi har pakket ut og unger er lagt.
Mailes/ prates i morgen!
Ha en glad ny uke og kanskje venter du besøk av en taletrengt dame...(?)
Klemmer fra Kaspara

Tulip sa...

Å så gøy da!
Kjempeglad farge på krakken! KULT!

Lenge siden jeg har vært på bloggerunde...koselig å se hva du har drevet med den siste tida!;)

Ellen sa...

Å hællemåne! (kraftuttrykk i Østfold)
SÅ heldig du var!Tenk å vinne den der a, og så i den lekre fargen også!!!My oh my. Den gjør seg nok i det fine huset ditt, tipper den passer inn som hånd i hanske:)De har truffet så godt med den gulfargen synes jeg, den er bare SÅ fin!
Tusen takk for veldig koselig kommentar hos oss, du legger alltid igjen så koselige kommentarer du:)
Ha en knakende fin søndagskveld:)

Unknown sa...

Det er iallefall helt sikkert at gult er kult!! Kjempefin var den : )

(eddas) sa...

Snakk om griseflaks:):)Grattis grattis:) Så gøy da...den er deg vel unt...
Jeg har hender og leilighet full etter at jeg fikk så masse fra det huset på Ulsrud:)
Jeg øøøøøøøønsker meg en stor snekkerbod:)
kos deg kjære du...og takk for alltid så koselige kommentarere fra deg..
eddaklemmer

Fjasevas Huset sa...

Oiiii, gratulere! Så heldig. Jeg hadde gått ut av meg sjæl tror jeg:)
Elsker den gulfargen. Hadde glidd rett inn hos meg:)

Klem fra mor i fjasevashuset.

Unknown sa...

Hei igjen,
Eg må barra få takka for den usedvanlig koselige kommentaren du la igjen hos meg! Den varma skikkelig :o)

Du e god du!!

Ha ei superfin veka!

Lina OJ sa...

oj vad mycket fint som fanns här! :)

PillePalle sa...

Å, gratulerer så mye, kjære Kardemomme! Det var jo bare en supervinst! For en lykke du har! Jeg har allerede lest litt om Zanz i Lillestrøm, men har aldri vært der. Synes, jeg skulle ta meg en tur innom når jeg er på venninebesøk i Lillestrøm igjen. Her blir det mer og mer høstlig, men jeg har noen problemer med å akseptere at sommeren ligger bakom osss. Min mann har vært i Kroatia igjen for en uke. Været var strålende og alle spurte hvor barna og fru PillePalle har blitt. Ja, de satt i skolen og i jobben mens det var dårlig regnvær ute....Håper du har en fin kveld og en fin uke videre! Klem fra PillePalle