tirsdag 24. august 2010

Innlegg uten tittel....

Egentlig har jeg ingenting å melde for øyeblikket. Bortsett fra at Lagerhaus har en ny høstkolleksjon som passer smaken min.perfekt.Litt Marimekko over det synes jeg..På vei hjem fra sommerferien i Sverige løp jeg innom Lagerhaus i Gøteborg mens de andre ventet i bilen. Og dette er hva jeg kom tilbake med. Langt smalt brett og et krus...
   


Dette ble et fåmælt innlegg, men for øyeblikket har jeg ikke mer å by på..
Bortsett fra å ønske alle der ute en fortsatt fin uke :) 

19 kommentarer:

Rikke sa...

Kære Kardemomme

Godt at se, at du hækler :O)

Kærligst
Rikke

Lappeline ♥ sa...

Ååå den koppen og brikken var fin.
Ha en fin uke du også

Klem til deg

Marianne sa...

Synes det var et fint innlegg =) Ha en super uke!!
M

Brigg sa...

åå..har lyst å løpe rundt i en lageraus-butikk en gang jeg og:-) Fine bilder!

Hasigamas mamma sa...

Trenger ikke alltid å si så mye... Vakre bilder!
Ønsker deg ei fin uke også!
Klem

Ellen sa...

Herlig!Jeg digger det fatet, det er jo som en lite bilde:)
Koselig å høre fra deg, selv om du ikke har så mye å melde:)
Ha en fin kveld!

Tøvsjur sa...

He på dæi!
Treng ikke så mye å melde når man har så fine bilder å vise fram. Synes du har så masse fint i huset ditt!
Håpe du har det fint og at du får en fin uke.
klæm fra tøvsjura KRISTINE

Unknown sa...

Godt å se at det er fler som har lite å melde : ) Jeg jobber natt nå, og da blir det lite tid til bloggen. Så malutprøving har måtte vente : ) Ringer deg hvis jeg står fast. J er storfornøyd med ungdomskolen. Læreren er sååå kul, og det er stor stas med masse nye mennesker...ikke minst jenter ; ) Og jeg syns det er like spennende. Gleder meg til foreldremøte :))

Tussi sa...

Du hadde da fine bilder å by på!
Ha en fin dag :)

Lotten sa...

Jag var inne på Lagerhaus i måndags och stod och tittade på dom kopparna som du köpte en av. Jag tänkte just det när jag stod där med muggen i handen att den var väldigt influerad av Marimekko ;-) Väldigt fin kopp och bricka iallafall.

Kraam Lotten

Katrine K sa...

Flott krus og fat!

mimmi-leone sa...

Likte koppen, dessuten smaker teen eller kaffen så utrolig mye bedre fra de rette koppene.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld med eller uten kreative prosjekter.

Klem fra M

Haust sa...

Å, den koppen var fiiin! Skjønn seinsommar-/hauststemning inne hos deg! :)

Kaspara sa...

Heisan Kardemomme
Jeg er sååå glad for at du introduserte Lagerhaus for meg!! Jeg bare elsker den butikken og sannelig har du ikke funnet noe lekkert der i sommer.
Dessuten; du er blitt så flink med collager!
Ha en glad dag!
Klem fra kaspara

Kaspara sa...

Heisan Kardemomme
Jeg er sååå glad for at du introduserte Lagerhaus for meg!! Jeg bare elsker den butikken og sannelig har du ikke funnet noe lekkert der i sommer.
Dessuten; du er blitt så flink med collager!
Ha en glad dag!
Klem fra kaspara

Bente sa...

Hei - så flott brett og kopp - jeg er så glad i slike by-uttrykk:)

Ha en fin dag, Kardemomme.

Klem fra Bente.

Anonym sa...

man trenger ikke ord til fine bilder :)) likte brettet!

ha en koselig kveld..

Kaylovesvintage sa...

guess I would love to swap some vintage with you one day

Elisabeth sa...

Det kruset hadde jeg nettopp med meg hjem fra Stokholm :) Fint!