fredag 21. mai 2010

Sikk sakk

Endelig kommer det et livstegn fra meg her på bloggen igjen. Jeg har fått noen mail med spørsmål om alt er bra i huset ved bekken, siden innleggene har dabbet av her de siste ukene. Setter veldig stor pris på omsorgen, og kan forsikre om at alt er mer enn bra med oss alle. Jeg holder bare på med et par ting som er så tidkrevende men samtidig så utrolig morsomme at det ikke blir så mye tid til noe annet, men nå skal det blogges igjen her framover. For noen dager siden dumpet det en nydelig pakke ned i postkassa her. Mange av dere kjenner sikker til bloggeren og forfatteren May Langhelle i Myk start. Hun har akkurat kommet med ny bok. En vakker sybok med inspirerende tips til hvordan du syr barnetøy av brukte voksenklær. Har latt meg sjarmere av "Frøken strøkens alveskjørt", ryggsekker og "glefsegomper". Dette var en nydelig bok May. Ønsker deg masse lykke til med den! Er sikker på at mange vil glede seg over gode oppskrifter og vakre bilder i fremtiden. Tommelen opp! :)

6 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Hej Benedicte,

godt at høre og se fra dig igen, og glæder mig at høre at der ikke er noget i vejen, men at du bare er optaget af noget andet sjovt arbejde:)
Rigtig god Pinse, Stine:)

sean the prawn sa...

I'm glad to hear that all is well for you.
That book does look rather special. I wonder if they will publish an english language version of the book??
Beautiful front cover photo.

Frihet sa...

Ja den boken er flott!! Nydelige bilder og gøye oppskrifter. Kjøpte den for litt siden og jeg leser i den ofte......

Ha en fin helg!!!

Ellen sa...

Hei!Takk for kjempehyggelig kommentar inne hos oss, det varmer i hjerterota altså:)Og så må jeg bare få skryte litt av deg også, selv om det ikke er noen hemmelighet at vi er fan av din blogg.Det er liksom en helt herlig stemning her inne hos deg, i tillegg til at du lager velskrevne og morsomme innlegg med fine bilder.Vi følger spent med hver dag om du har lagt inn noe nytt:)Sikk Sakk har jeg hørt mye om, blant annet her i bloggverden - den ser jo helt fantastisk ut.Blir spennende å se hva du kreerer ut fra den!!Ha en strålende pinsehelg, klem fra gaselleland!!

s h i n e d e s i g n sa...

Hei Kardemomme! Takk for en utrolig koselig kommentar du skrev på bloggen min. Jeg ble så glad da jeg leste den! At du blir inspirert av min blogg er jo fantastisk moro. Jeg kan bare si det samme om din blogg, blir inspirert gang på gang jeg! Ha en flott pinse du også, i mellomtiden gleder jeg meg til nye inspirerende innlegg fra deg :-)

Foresten, når det gjelder den reportasjen i KK deler jeg din begeistring for den. Det er virkelig et sjarmerende og sammensatt hus. Jeg skulle gjerne ha fortalt deg hvilket nummer av KK det sto i, men sannheten er at jeg vet det ikke. Resten av bladet er revet bort og kastet til papirgjenvinning for lenge siden. Kan det være 1-2 år siden tro? Hvis du ønsker det kan jeg gjerne scanne inn reportasjen i sin helhet og sende deg på mail. Just tell me :-)

Minmill sa...

Oh glede og lykke. Godt at du er tilbake igjen i bloggen din. For meg er det liksom litt et lite tomrom når du ikke er der. Er det ikke rart? Har jo fulgt bloggen din så lenge nå at jeg aner en viss avhengighet. Hihi.

Herlig bok du har kjøpt deg. Den så nydelig ut til å være en sybok. Skulle gjerne ha lært meg å sy tøy. Oooop tom for batteri. Kommer innom en annen gang natti natt