tirsdag 4. mai 2010

Street art hos Stine..

Et av mine nyere bekjentskaper i bloggland er den koselige dansken Stine Hoelgaard Johansen Hun er en rev med heklenåla og strikkepinnene, og i det siste har hun blogget litt om Street art som jeg synes er utrolig herlig! Ta dere en titt innom henne og la dere inspirere dere også! I disse dager har hun en give-away som jeg har kastet meg på selv om jeg egentlig ikke er så flink til å delta på slike. Men jeg kunne altså ikke motstå denne heklepynten til sykkelstyret og kaster meg på jeg også..
Dette inspirasjonsbildet finner du også på bloggen hennes. Det er så koselig med litt farge på sykkelen og dette heklede setet kunne jeg ikke motstå.
Har dere lyst til å sette farge på hverdagen? Ta dere en tur innom Stine :)

18 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Så otroligt söta.

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Kære Benedict,
hvor er jeg beæret og rørt over at se at dit nye indlæg handler om mig og mit arbejde:)... jeg fik næsten tårer i øjnene, hvor er det sødt af dig!

Det er sjovt med det "Street Art", som det sætter ringe i vandene og jeg kan se at folk tager det til sig og synes at det er sjovt.
En anden ting jeg har opdaget hos mig selv, er, at når jeg laver sådanne arbejde, jeg synes det er en dejlig fornemmelse at give folk en "reminder" om at der er noget som hedder håndarbejde og som også kan være sjovt, og som ikke kun handler om tøj og mode....

Det har lige ringet på døren, og det er Karen Marie. Vi skal nemlig fotografere hos mig i dag sammen med fotograf Anitta Behrendt, som er super dygtig.
Vi har lavet nogle "strand-ting", som vi håber der kan komme en lille og fin sensommer-sag ud af til et af ugebladene.

Endnu engang, tusinde tak for den fine omtale og god dag og klem til dig, Stine:)

Krisselill sa...

Fantastisk fin sykkelpynt... Trur eg jammen skal hive meg på heklenåla eg og, kombien min treng eit nytt trekk! :)
Takk for inspirasjon!

Ute snør det no, æsj... mai månad er verkeleg uforutsigbar.
Ha ein fin snøtysdag!

Klem

Dans på roser... sa...

SÅ herlig! =)
<3

Ha en fin-fin dag, Kathrin.

(eddas) sa...

Kjempefestlig:)skal titte inn til henne....
ha en fin dag
eddaKlemmer til deg

Kaspara sa...

Hei Kardemomme
Så sjarmerende og lekne bilder! Jeg falt helt for sykkelsetetrekket; utrolig fint!
Blomster på styret; jo jeg kan virkelig like det!
Får ta meg en tur innom denne krative damen.
Ha en flott tirsdag!
Klem Kaspara

En støvel og en sko sa...

Heisan!
Tusen takk for anbefalingen! Jeg har vært inne hos Stine og tittet og er helt enig med deg :-)
Ha en fin dag!
Klem, Sølvi

Ludoland sa...

Ja der må jeg ta meg en titt. Kjempe kul pynt til sykkelen. Hadde jeg hatt sykkel skulle jeg vært med jeg også. kul ide! Ha en fortsatt fin uke.

Minmill sa...

Det var litt av en blogg med masse garn i. Morsomt med noe nytt innimellom. Det skal vel iallefall mye til før jeg hekler setetrekk til min sykkel, men hadde jeg hatt en city-bike, så hadde det passet bedre. Har du forresten tittet innom hos sykkelpikene? De har jammen med mye kult og fargerikt for sykler.

Jeg er bloggtrøtt og pollenfull for tiden. En litt dårlig kombinasjon synes jeg. Det er ikke gøy å være trøtt og hoven i øyner og nese. Men satser på at tingene legger seg til rette etterhvert. Jeg titter iallefall innom deg når du har nye innlegg, selv om jeg ikke alltid legger igjen en kommentar.

Klem

Ellen sa...

Så fine bilder!Danskene er så herlige med de syklene sine, de pynter dem og spraymaler dem i glade farger.Du kan jo bare se på syklene deres at danskene er et livsglad folk!Herlige folk, herlig stil.Jeg skulle gjerne hatt det setetrekket med blomsten...
God tirsdagskveld:)

Châtaigne sa...

Fantastisk pynt - jeg blir helt inspirert. Utrolig kult å bruke heklepynt så utradisjonelt:-) Ha en finfin tirsdagskveld, klem fra Kastanjedamen

Bluggi buggi blogg sa...

Takk for tipset. Der skal jeg absolutt ta meg en tur innom.
Nå er det give away hos meg også :)
Trude :)

Tante Mimmi sa...

tusen takk! Så hærlegt!
klem;)

Kate sa...

What a gorgeous blog you have! I love it! I hope you are having a great weekend.

Anonym sa...

Hei
Du som er så glad i Bjørn Winblad sin kunst, har du sett dette gamle klippet fra nrk?
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/396121/
Nyt det! Klem, M@y

Tulip sa...

Næææ..så utrolig skjønt!
Morsomme humorinnslag i hverdagen!
Mer av sånt!

Anonym sa...

Hei
Du som er så glad i Bjørn Winblad sin kunst, har du sett dette gamle klippet fra nrk?
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/396121/
Nyt det! God søndag.

Vennlig hilsen M@y

Susanne sa...

Vilken härlig cykel! vem skulle inte önskad den!
SNYGGT !